A.I.R.COM

+371 63083885; +371 20397093; +371 26812292
Valoda:
Latvian  English  Russian 
(tukšs)
 
Valūta:

Katalogs

Blogs / Jaunumi

10/05/2016 22:40:51
Pierakstīties pie jaunumiem uz e-pastu:
vai RSS 2.0
Salidzini.lv logotips
SSL

Garantijas nosacījumi.


1. Visām A.I.R.COM tehnoloģiju veikalā pirktajām precēm ir ražotāja garantija!

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm ir atšķirīgs. Informāciju par ražotāja garantijas termiņu Jūsu izvēlētajai precei meklē preces aprakstā vai jautā klientu konsultantam.

3. Ja ražotājs precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem pretenzijas par preces kvalitāti variet pieteikt  divu gadu laikā no preces iegādes dienas - Rēķina izrakstīšanas datuma.

4. Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Jūs varat uzrādīt:
 pirkumu apliecinošu dokumentu (Preču pavadzīme rēķins vai kases čeks);
 ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījuma ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).

5. Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem, barošanas elementiem ( baterijas,  akumulatori), piederumiem kuriem ir ierobežots resurss (drošinātāji, austiņas, mikrofoni).

6. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:
  precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai ir bijis mēģinājums novērst bojājumu pašu spēkiem;
  bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
  bojājums būs radies, ražojumā iekļūstot svešķermenim, šķidrumiem vai kukaiņiem;
  esiet izmantojuši neatbilstošus barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.)
  bojājums būs radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, pārmērīgas temperatūras dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, vibrācijas);
  netiek veikta regulāra servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama);
  preces izmantošana ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem).

7. Pirms preces nodošanas remontā parūpējieties par datu drošību. Garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu, tāpēc nodrošinies ar datu rezerves kopijām.

8. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, Jums ir šādas iespējas:
 Dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas autorizēto servisa centru (neaizmirstiet pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas  talonu ja tādi tiek pievienoti precei.
 zvani pa tālruni 63083871, Tevi uzklausīs un ieteiks labāko risinājumu.

© Aircomnet - elektronikas komponentes, datortehnikas un biroju iekārtas.